درآمد یک فشن بلاگر
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

بلاگر اینستاگرام چه کاری را نباید انجام بدهد؟

یکی از اشتباه‌ترین کارهایی که یک بلاگر اینستاگرام می‌تواند در پیج انجام بدهد انجام حرکات ناشایست است. این یعنی این که شما نمی‌توانید در زمینه‌ای بلاگر باشید که واقعا در آن حرفه‌ای نیستید. حتی اگه فکر کنید که ظاهرا می‌توانید یوزر ها را گول بزنید ولی کمی که کار خود را پیش ببرید و افراد بیشتری با شما آشنا بشوند تصویر پوشالی خراب می‌شود. همچنین بلاگر شدن شما با مشکل روبه‌رو خواهد شد و این برای افکار و شخصیت خودتان نیز امتیاز منفی محسوب می‌شود.

نکته دوم این است که شما نباید در بخش سرچ اینستاگرام وقت خود را هدر بدهید. ممکن است در ابتدا به منظور یک سرچ چند دقیقه‌ای وارد بشوید اما بعد می‌بینید که چند ساعت است در بخش سرچ در حال گشت زدن هستید و کلی از وقت خود را هدر داده‌اید. پس توصیه می‌شود فقط به پیج خودتان سر بزنید و وقت خود را به ان اختصاص بدهی.

درآمد یک فشن بلاگر به چه صورت است؟

آیا فشن بلاگر شغل به حساب می‌آید؟ اگر شما بلاگر شدن را به عنوان اولین و تنها شغل خود در نظر گرفته باشید، باید بدانید که کار هوشمندانه‌ای انجام نداده‌اید. به بلاگر شدن (از هر نوعی فرقی ندارد) بهتر است به عنوان شغل دوم نگاه شود. شما برای این کار حتمأ احتیاج دارید به پشتوانه‌ی مالی‌ که از شغل اول شمابه دست می‌آید. بلاگر شدن مثل بسیاری از شغل‌ها به این شکل نیست که به محض وارد شدن و آغاز کار، در آخر ماه انتظار کسب درآمد داشته باشید.

در این شغل بهتر است با حوصله و البته تلاش به فعالیت خود ادامه بدهید تا به موفقیت و درآمد مورد نظر خود دست پیدا کنید. البته این سوال برای متقاضیان بلاگری مطرح می‌شود که درآمد یک بلاگر از کجا تامین می‌شود؟ درآمد یک بلاگر معمولا از تبلیغات است. شما بعد از که مطالب و محتوای موردنظر خود را به اشتراک می‌گذارید بسته به تعداد دنبال‌کننده‌های شما در هر شبکه‌ی اجتماعی که فعالیت دارید،با برند‌ها و خط تولید‌هایی آشنا خواهید شد که به شما درخواست همکاری می‌دهن..

اگر برندی به شما محصولی داد که آن را تبلیغ کنید،آیا بلاگر مجبور به استفاده یا پوشیدن آن است؟

سوالی که برای بسیاری از متقاضیان بلاگری مطرح می‌شود این است که به فرض مثال اگر برندی (مانند ویکتوریا سکرت) به بلاگر به عنوان یک بلاگر محصولی مانند لباس زیر را برای تبلیغ داد، ما مجبور هستیم  آن را بپوشیم و عکس بگیریم و در رسانه‌ها به اشتراک بگذاریم؟ در پاسخ باید گفت که چنین نیست.

پشما چه مدل باشید یا بلاگر الزامی به همکاری با برندی که تمایل ندارید نخواهید بود حتی اگر این شرایط به وجود بیاید، شما می‌توانید با آن برند صحبت کنید و بگویید که تمایلی به استفاده از ان لباس و عکس گرفتن با آن لباس را ندارید و در عوض می‌توانید با خلاقیت خود در عکس گرفتن یا تولید محتوا‌های با کیفیت یا ویدیو، محصول را تبلیغ کنید.

 

برخی از سوالات رایج:

 

۱.ویژگی های یک بلاگر خوب چیست؟

صرفا داشتن صفحه اینستاگرام نمی تواند باعث دیده شدن شود بلکه ایده پردازی و تولید محتوا مناسب اصول اولیه بلاگر شدن است.

 

۲. مراحل تبدیل شدن به یک بلاگر خوب چیست؟

۱. داشتن وبلاگ شخصی ۲. تولید محتوای با کیفیت ۳. عکس های با کیفیت ۴. همکاری با سایر بلاگر ها ۵. فعالیت مستمر ۶. داشتن اکانت تجاری ۷. پیدا کردن موضوعات جذاب

 

۳. بلاگری می تواند به عنوان تنها شغل انتخاب شود؟

بلاگر بودن قابلیت این را ندارد که به عنوان تنها شغل انتخاب شود. اما می توان به عنوان یک شغل پاره وقت آن را در نظر گرفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 6 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست